چگونه با دسته بندی مشتریان بیمه عمر، بیشتر بفروشیم؟
همه ما نمایندگان بیمه می دانیم که در دنیای امروز باید تا می توانیم از مشتریان خود اطلاعات بسیار بیشتر و دقیقتری داشته باشیم تا بتوانیم بهترین بیمه را مطابق با شرایط آنها ارائه کنیم و هم مشتریان راضی بیشتری داشته باشیم و هم فروش بیشتر.
مشتریان بیمه های عمر و زندگی به شکل های بسیار متنوعی تقسیم بندی شده اند و بازارهای کوچکی از مشتریان مختلف معرفی شده اند ولی ما در این مطلب قصد داریم تا مشتریان را به شیوه ی جدید تقسیم بندی کنیم تا بتوانیم بازارهای بزرگتری به دست آوریم و فروش بسیار بیشتری را تجربه کنیم.
با این روش دسته بندی مشتریان، شما دنیایی جدید از مشتریان را پیش روی خود خواهید داشت و دیگر نگران کمبود مشتری و فروش کم نخواهید بود.
البته دقت داشته باشید که منظور از بازار بزرگتر در اینجا بازار بی هدف و نامشخص نیست بلکه گوشه ای از بازار است که تعداد زیادی از مشتریان واجد شرایط را در خود جای داده است.
ادامه مطلب را مطالعه فرمایید .
درباره این سایت